Socialcom werft aan

Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe talenten. Ben je gemotiveerd om in communicatie en sales te werken?
Stagiaire in Community Management

SocialCom is een communicatieagentschap gespecialiseerd in sociale netwerken.  Het bedrijf is momenteel een van de belangrijkste spelers op de digitale markt in België.

Onze missie is de bedrijfscommunicatie te versterken met behulp van een optimale communicatie op de sociale media. Wij zijn toegewijd onze klanten te ondersteunen in hun communicatiebehoeften en streven ernaar aangepaste oplossingen aan te bieden.

Stagiaire in Community Management

Onze Missie:

SocialCom draagt bij aan het verbeteren van de zichtbaarheid en concurrentiepositie van haar klanten door middel van digitale communicatie strategiëen. Het bedrijf zorgt voor hun aanwezigheid op de meest krachtige sociale netwerken gebruikt door miljoenen gebruikers in België. SocialCom verhoogt dan ook de communicatie van haar klanten door het aanbieden van zichtbaarheid en het bijdragen aan het verhogen van de zakencijfers.

Profiel:

  • Dynamisern van de communicatie van de klanten
  • Een echte interactie creëren tussen onze klanten en hun cliënteel
  • Boosten van de reputatie en hun verkoop
  • Versnellen van mond-op-mond reclame
  • Creëren van een community rond onze klanten
  • De klant informeren en wegwijs maken in zijn persoonlijke cyberruimte

Sociale Media:

SocialCom ontwikkelt de aanwezigheid op sociale media (Facebook, Twitter en Google+) en geolocalisatie media (Foursquare en Yelp).

Stage:

SocialCom verwelkomt u graag als Community Manager stagaire. Indien de wereld van digitale communicatie en sociale marketing u aantrekt aarzel dan zeker niet om uw kanditatuur door te sturen.  Een echte challenge is opgerezen en de sleutel is een verrijkende professionele ervaring

Studio Director

Socialcom est une agence spécialisée dans le secteur de la communication sur les réseaux sociaux pour les petites et moyennes entreprises. Active dans le digital marketing, l’entreprise agit précisément dans la communication au travers des réseaux sociaux.

Profile:

– Bilingual (Native Dutch, excellent knowledge of French), English is a plus.
– Desired experience: 4/5 years in digital marketing, copyright and/or growth hacking.
– A dynamic leader who loves a challenge,who is capable to and has experience in developing, coaching and leading a team so that the team can reach its full potential.
– Our studio leader should also have great people skills which are needed when reaching out to both employees and customers.

Our hero will have the following tasks:


Studio Director


– Manage, coordinate and motivate the studio team of SocialCom involving community managers, accounts and webdesigners in charge of the deployment of the web visibility of our 400 customers.

-Manage day-to-day operational aspects.

Digital Specialist

-Trainer for our 400 customers on the social networks, giving trainings in Belgium and Luxembourg.

-Create strategic search engine marketing and social media direction for 400 clients in order to optimize online presence for maximum exposure and increased revenue.

-Manage and identify social media opportunities to engage fans, launch Facebook promotional campaigns, develop marketing to increase performance and rankings.

-Write and produce monthly newsletters for our customers and our training courses.

-Create content on Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin, Google+, Blog, Snapchat, …

-Create visual supports and develop our website.

-Develop a unique offer concept and strategy for new products.

-Direction, animation and follow up of websites: managing budgets, workshops for CMS, management of agencies, updates …

-Definition and management of the SEO strategy.

Key account executive



-Develop and maintain strong relationships with our clients.

-Acquire and retain new customers, promote products and services and development of knowledge.

-Manage day-to-day project and day-to-day client interactions.

-Be responsible for the coordination and production of all website-related launch internal and customer facing materials.

Pour postuler, veuillez envoyer votre CV ainsi que votre lettre de motivation ci-dessous.

Account & Strategic Content Manager

Een communicatieagentschap gespecialiseerd in de sociale netwerken. Het bedrijf is momenteel een van de belangrijkste spelers op de digitale markt en verschijnt in de top 100 van reclamebureaus in België.
Onze missie is de bedrijfscommunicatie te versterken met behulp van een optimale communicatie op de sociale media. Wij zijn toegewijd onze klanten te ondersteunen in hun communicatiebehoeften en streven ernaar om aangepaste oplossingen aan te bieden.

Account & Strategic Content Manager NL

Jobomschrijving

  • Als social media manager sta je in voor het uitbouwen en versterken van de aanweezigheid op de sociale media van onze klanten.
  • Actief beheer van middelgrote tot grote projecten.
  • Je bedenkt social media strategieën en campagnes met oog voor impact, resultaat n duurzaamheid en zet het framework op voor analyse, rapportering en presentatie van behaalde resultaten.
  • Sharing is caring: je deelt je kennis extern en intern door coaching, opleidingen en workshops en bouwt hierdoor aan je netwerk met klanten en online communities.
  • Je Schrijf content die blijft hangen. Je schrijft content die gelezen wil worden. Op basis van eigen research kan je van nul starten en een verhaal creëren.
  • Je maakt geen taalfouten in minimum 2 talen: NL en FR of je neemt toch je verantwoordelijkheid om ze te vermijden.
  • Je staat in direct contact met de klanten en helpt hen met het optimaliseren van hun digitale communicatie via verschillende media.
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • De inhoud van een website beheren
  • Je zoekt naar creatieve oplossingen om online communities te activeren. Je helpt de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten te verwezenlijken en rapporteert regelmatig over hun new media-activiteiten.

Persoonsgebonden competenties:

  • creatief zijn
  • commercieel inzicht hebben
  • samenwerken
  • plannen en organiseren
  • zelfstandig werken
  • klantgericht zijn
  • flexibel zijn
  • sociaalvaardig zijn
  • resultaatgericht werken

Jouw profiel

  • Je hebt community management skills. Je kan overweg met een onlinedialoog en kan daarbij de juiste nuances leggen die passen bij de gekozen strategie.
  • Je drukt je feilloos uit in het Frans en Nederlands (gesproken en geschreven) en je hebt een goede kennis van het Engels.
  • Professionele kennis en ervaring met digitale communicatie en sociale netwerken zijn een must.
  • Goed strategisch inzicht en gevoel voor langetermijn denken zijn je niet vreemd.
  • Je bent assertief, proactief, flexibel, klantgericht en communicatief ingesteld.
  • Je getuigt van een flinke dosis sociale vaardigheden en bent discreet waar nodig. Je bent positief ingesteld en een plezier om mee te werken. Je coacht en leert waar nodig.
  • Je volgt de trends en evoluties binnen de digitale en social media markt

Wij bieden aan

Een full-time job in ons gloednieuw kantoor in Brussel. Gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer.Boeiend werk in teamverband, in een dynamisch en sterk groeiend bedrijf.Kan je je vinden in bovenstaand profiel en sta je te popelen om deel uit te maken van ons team?

 

Stuur je CV en motivatiebrief hier.

Management assistant FR/NL/ENG

Who are we ?

Socialcom is THE BEST online marketing agency. Because of our amazing growth, we are looking for YOU!

What is the secret of our success?

Every employee is a unique member of our family, and as such we are training them to become a great management assistant.

In addition to that, we think that great results come along with happy employees; this is why the working atmosphere is one of the most important things here at Socialcom.

Your main responsibilities are :

  • Preparation and follow-up of invoicing (accountable for timesheets and follow-up on billing)
  •  Contact with clients (mail and/or telephone)
  • Prepare, format & proof-read correspondence, reports
  • Translations: Dutch – French -English
  • Making travel arrangements
  • Maintenance of efficient filing & archiving systems
  • Database management
  • Agenda management
  • Contract Management
  • Credit collection

Profile:

  • First experience as Management Assistant
  • Native knowledge of Dutch & French, and great knowledge of English
  • Great oral and written communication skills
  • Good knowledge of MS Office (Outlook, Word)
  • Team player but also able to work independently
  • Discrete, reliable, accurate and eye for detail
  • Proactive, dynamic and positive
  • Customer-focused and service-minded

Offer :

  • The chance to be a member of a young and ambitious team within the leading communications agency that will appreciate your efforts
  • A competitive remuneration package, including benefits transport reimbursement, teambuilding events, convivial working atmosphere
  • The company is easy accessible by public transport (Central Station)
Marketing advisor NL

Een communicatieagentschap gespecialiseerd in de sociale netwerken. Het bedrijf is momenteel een van de belangrijkste spelers op de digitale markt en verschijnt in de top 100 van reclamebureaus in België.
Onze missie is de bedrijfscommunicatie te versterken met behulp van een optimale communicatie op de sociale media. Wij zijn toegewijd onze klanten te ondersteunen in hun communicatiebehoeften en streven ernaar om aangepaste oplossingen aan te bieden.

Marketing advisor NL

Onze job:

Socialcom biedt een oplossing voor digitale zichtbaarheid voor KMO’s aan door hen een aanwezigheid op de sociale netwerken aan te bieden, door hun websites aan te maken en door de ontwikkeling van hun mobiel applicaties.

Leverancier van een sterke expertise in het digitale communicatienetwerk, biedt het bedrijf zijn diensten en zijn kennis om inhoud te creëren en uit te zenden.

En dit, op verschillende digitale media’s van het bedrijf.

Functie:

Als Sales Advisor ben je commercieel sterk en kan je de klant makkelijk overtuigen

Profiel:

  • 1 à 2 jaar ervaring
  • Je hebt Nederlands niveau moedertaal en een verzorgde uitspraak.
  • Communicatieve vaardigheden
  • Persoonsgebonden competenties: assertief, kunnen omgaan met emoties, plannen en organiseren.
    • Je werkt 2 dagen op kantoor en 3 dagen op de field.

Aanbod:

We bieden je een vast full-time job aan met een aantrekkelijk salaris

en extralegale voordelen zoals (bedrijfswagen, tankkaart en  GSM )

Solliciteer hier

Solliciteer voor de job waarvoor je bent klaar invullen van de onderstaande velden !

Onze stappen

 

1 Solliciteer nu
2 Analyse en pre-selectie van uw sollicitatie
3 Individueel interview
4 Feedback
5 Welkom bij Socialcom !

Uw sollicitatie

Upload je CV en motivatiebrief