Web & Customer

Waarom u zich als bedrijf op sociaalnetwerksites en mobiele diensten zou moeten richten

Het is belangrijk om in te spelen op sociaalnetwerksites en mobiele diensten, aangezien deze u vandaag de dag met meer dan 60% van de wereldbevolking connecteren. Deze tools zijn uw nieuwe verkoopkanalen,  instrumenten die u de mogelijkheid verschaffen om uw doelgroep aan te spreken en klanten aan te werven via gerichte commerciële acties. Zodoende kan u een gemeenschap creëren rond uw merk en producten.

%

Aantal gebruikers die een smartphone gebruiken voor het opzoeken van lokale informatie

%

Penetratiegraad van sociale netwerken in België

%

Aantal internet gebruikers in België

%

Aantal smartphone gebruikers die informatie over producten zoeken met hun gsm

Onze diensten

Ons team doet het werk, u geniet van de voordelen

SocialCom is gespecialiseerd in het beheer van sociale media voor kleine en middelgrote ondernemingen. Bovenal bieden wij onze klanten een gepersonaliseerde en aangepaste aanpak met het doel om hun producten en/of diensten in een goed daglicht te plaatsen en hun zichtbaarheid te optimaliseren. De bevoorrechte relatie van ons team met onze klanten, alsook hun ervaring en kennis, maakt van SocialCom een bijzonder agentschap dat de communicatie van KMO’s op alle mogelijke manieren wil doen slagen!

twitter
Twitter
twitter
Yelp
Google+
Google+
twitter
Foursquare
twitter
Facebook
twitter
Google Map
twitter
Linkedin
twitter
Youtube
Omdat ik een kleine ondernemer ben dacht ik dat communicatie met mijn klanten niet nodig was. Socialcom heeft het tegendeel bewezen, dankzij hen ben ik overtuigd dat direct contact met de klanten nodig is om goede zaken te doen. Henri Toumsin

Optieker, Henri Opticien

Ik weet niets af van het internet en nog minder van de sociale media. Het is vandaag echter realiteit dat we viraal moeten zijn. Ik heb een agentschap gevonden dat me kon begeleiden bij het opstarten van een efficiënte communicatie; een complete en competente dienst. Aurélia Delauw

Bakker, Bakkerij Bodart

Voordat ik mijn sociale media creëerde, was ik mij niet bewust van het belang ervan. Ik heb niet alleen een uniek contact opgebouwd met mijn klanten, maar door de marketingstrategie die Socialcom heeft uitgewerkt heb ik het aantal klanten zien stijgen! Een echte win-win situatie.

Laurent Olain

Commercieel, Meubels Olain

Gezien worden op het web

Zorgt ervoor dat uw onderneming opvalt! Niet enkel bij uw lokale klanten, maar ook bij andere consumenten. Wij verhogen namelijk uw zichtbaarheid op de meest populaire sociaalnetwerksites én zorgen bovendien dat u opgenomen bent in het grootste en meest geraadpleegde adresbestand van het moment: Yelp!

Klanten winnen én behouden

Plaats je commerciële acties in de spotlight en zet uw online zichtbaarheid om in effectieve inkomsten!

Aanzetten tot herhaalaankopen

Zorg ervoor dat uw klanten terugkomen door aantrekkelijke acties aan te bieden en zo mond-tot-mond reclame te stimuleren.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Ons een email verzenden

Aantal Google+ accounts in België

Aantal Twitter accounts in België

Aantal Facebook gebruikers in België

Aantal Linkedin gebruikers in België

Wat wij aanbieden

Aanwezigheid op sociaalnetwerksites

Zichtbaar zijn op sociaalnetwerksites geeft u de mogelijkheid om een band op te bouwen met uw consumenten. SocialCom begeleidt u bij het opstarten en beheren van uw Community Management met als doel een gemeenschap of ‘community’ rond uw bedrijf te creëren.

Ondersteuning van uw communicatie

Een bedrijfspagina op Facebook vormt vandaag de dag een efficiënt middel om te communiceren met uw klanten. Hierdoor kan u in dialoog gaan met uw community en uw merk op gepaste wijze in de verf zetten. Ons grafisch team zorgt ervoor dat de inhoud die op uw pagina verschijnt keer op keer visueel aantrekkelijk is!

Ontwikkelen van boeiende en virale reclame

SocialCom maakt gepersonaliseerde reclamecampagnes voor uw bedrijf. Hierdoor kunnen we uw community opbouwen en/of verder uitbouwen, alsook uw budget optimaal inzetten. Dankzij de verhoogde zichtbaarheid die resulteert uit deze (virale) reclamecampagnes, zal u een fanbasis voor uw bedrijf kunnen uitbouwen, wat uw rendement bijgevolg ook ten goede zal komen.

Een marketingstrategie op lange termijn ontwikkelen

De integratie van sociaalnetwerksites in uw bestaande communicatie gaat gepaard met het opzetten van tal van acties. SocialCom staat u hier met raad en daad bij. Wij nemen dan ook de operationele aspecten van uw platformen met plezier op ons.

Nieuwsgierigheid opwekken bij uw community

Zodra u aanwezig bent op sociaalnetwerksites, is het de bedoeling dat dit dé plek wordt waar uw trouwe gemeenschap van fans wordt samengebracht. Deze platformen vormen namelijk de krachtigste tools om ervoor te zorgen dat er over uw bedrijf gesproken wordt. En wat is er nu beter dan mond-tot-mond reclame? Maak je aanwezigheid op het web duidelijk door middel van onze signalisatiekit!

Bedenken en uitwerken van wedstrijden

Een wedstrijd is de perfecte manier om uw bestaande community te behouden én verder uit te bouwen. Deze acties helpen u namelijk om nieuwe klanten aan te trekken, waardoor u uw huidig en toekomstig doelpubliek zal zien uitgroeien tot een ware gemeenschap. SocialCom helpt u dan ook  graag met het uitwerken van een strategie dit uw doelgroep op de meest optimale manier aanspreekt!

Opleidingen

 

Sociaalnetwerksites ontdekken

►Ontdek de werking van sociaalnetwerksites
►Leer het belang van sociaalnetwerksites voor uw bedrijf begrijpen
►Zorg voor een optimale klantenbinding dankzij sociaalnetwerksites

 

 

Optimaliseer uw marketingstrategie

►Stem uw marketingvisie af op uw social media strategie
►Maak uw klanten bewust van uw aanwezigheid op sociaalnetwerksites
►Gebruik de meest efficiënte social media tools om uw marketingstrategie te optimaliseren

 

 

Effectieve communicatie

►Pas uw inhoud aan uw klanten aan
►Vertaal Uw commerciële behoeftes naar digitale taal
►Ontdek het hoe en waarom u met uw gemeenschap zou moeten communiceren

 

 

e-reputation, Buzz en Virality

►Analyse van uw publiek
►Uw merk beheren
►Hoe uw eigen Buzz creëren

 

 

Uw cursus binnenkort bij u

Download

Ons team

Débora

Débora

Social Network Advisor

Christine

Christine

Chief Operating Officer

Thomas de Looz

Thomas de Looz

Sales Director

Charles

Charles

Account Manager

Bram

Bram

Chief Business Developper

Stephanie

Stephanie

Content Strategy Director

Héliodora

Héliodora

Content Strategy Director

Look for a new challenge here

Ons team staat tot uw dienst. Aarzel niet om contact op te nemen.

Ons een email verzenden

Contact

Tel : 02/609.04.79

Email : info@socialcom.be

Adres: Sinter-Goedelevoorplein 5, 1000 Brussel

Socialcom

Look No Further. Get Started Today

Join Now